فایل پاورپوینت تحلیل و آنالیز مجتمع تجاری تیراژه،در حجم 42 اسلاید،
بخشی از مطالب:
مرکز خرید تیراژه یکی از مراکز خرید مدرن و مجهز تهران است. این مرکز دارای
سه طبقه تجاری، یک طبقه شهربازی، یک طبقه نمایشگاه بزرگ مبلمان و صنایع
چوبی و سه طبقه پارکینگ میباشد.
هرشبکه ای که خرید و فروش کالاها و خدمات در آن انجام پذیرد بازار نامیده می شود.
بازار نباید لزوماً وجود مادی داشته و فضای مشخصی را در بر گرفته باشد. به
عنوان مثال بازار معاملات سهام در سطح جهانی بازاری است که عملیات آن صرفاً
از طریق شبکه مخابرات بین المللی انجام می گیرد و در مجموع جای معینی
ندارد.
در اقتصاد سنتی ایران بازار معمولاً مکانی مسقف بوده که در آن صنف های
مختلف در راسته های خاص خود به داد و ستد اشتغال داشته اند. بدین ترتیب
بازار سنتی به دلیل مرکزیتی که در امور اقتصادی و تجاری داشت خود به خود به
مرکز زندگی سیاسی نیز تبدیل می شد.
فهرست مطالب:
تعریف
تاریخچه(سیر تحول مراکز تجاری)
انواع مراکز خرید
استانداردها و ضوابط اجرایی درمجتمع های تجاری
مجتمع تجاری تیراژه (تهران)
معرفی کلی
ایده طراحی
طراحی پلان
فضای داخلی
نمای مجموعه
سازه
تاسیسات
تصاویر
این فایل با فرمت پاورپوینت در 42 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.