فایل پاورپوینت بررسی فضاهای خدماتی پشتیبانی هتل و آشنایی با بخش های مختلف خدماتی هتل ، در حجم 67 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از مطالب:
در هر هتلی برای ارائه خدمات بهتر و رضایت مندی مشتریان و مراجعه کنندگان
باید فضا های خدماتی و پشتیبانی مورد نیاز و لازم وجود داشته باشد تا
بهترین خدمت در اختیار مراجعه کنندگان قرار گیرد که نحوه قرار گیری این
مکان ها و فضا ها برای موفقیت هتل و ارائه خدمات و کیفیت بهتر از اهمیت
زیادی برخوردار است از این رو یک هتل با کیفیت و در درجه بالا برای ارائه
خدمات بهتر باید دارای انواع فضا های خدماتی و پشتیبانی متنوع و در اندازه
های مناسب باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز های افراد مراجعه کننده به هتل باشد
و انتظار افراد مراجعه کننده برآورده شود .
فضاهای خدماتی پشتیبانی (دور از دید هتل) فضاهایی هستند که به ندرت در دید مهمانهای هتل قرار دارد .
نحوه ی برنامه ریزی و طراحی فضاهای خدماتی برای موفقیت نهایی یک هتل اهمیت حیاتی دارد .
فهرست مطالب :
تعریف
فضاهای کاری بخش خدماتی
آماده سازی غذا و نگهداری
سلسله مراتب در روابط فضای آشپزخانه اصلی
طراحی آشپزخانه
اهداف طراحی آشپزخانه
انبارهای آذوقه و نوشیدنی
فضای بارانداز دریافت مواد اولیه،طباله و انبار عمومی
سلسله مراتب در روابط بارانداز و انبارها
سردخانه
سلسله مراتب در انبار عمومی
پارکینگ خدماتی
اداری
روابط فضاهای حسابداری و دفتر
روابط فضاهای مدیریت و فروش
پلان دفاتر اداری هتل
فضای مربوط به کارکنان
سلسله مراتب در روابط فضای کارکنان
سلسله مراتب در روابط فضای رختشویخانه
فضاهای مهندسی و مکانیکی
بخش تاسیسات میکانیکی
تجهیزات مولد
دیگ(بویلر)
فن کوئل
هواساز
مولد سرما
تاسیسات آب و فاضلاب
مصارف آب در ساختمان
جزئیات اجرای تاسیسات برق و مکانیک در سقف کاذب
این فایل با فرمت پاورپوینت در67 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.